بلاگ, دوربین مداربسته

هر آنچه باید درباره دوربین مداربسته کوچک بدانید

هر آنچه باید درباره دوربین مداربسته کوچک بدانید

امروزه دوربین های مداربسته تنوع بسیاری پیدا کرده اند. در این میان دوربین های مداربسته کوچک یا به اصطلاح، دوربین های مخفی بسیار سوال برانگیز و در عینحال یکی از فناوری های در حال رشد در جهان می باشند.

ممکن است شما نیز در مورد دوربین مداربسته کوچک سوالاتی داشته باشید که در این مقاله از دوربینی به تعدادی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

کوچکترین دوربین مداربسته جهان کدام است؟

دوربین مینی مغناطیسی، دوربین مداربسته HD 1080P با قابلیت دید در شب و تشخیص حرکت ضبط کننده فیلم، کوچکترین دوربین جیبی قابل حمل جهان است.

 

آیا می توان تشخیص داد که در فضایی دوربین های کوچک یا مخفی نصب شده است؟

در دنیای پیشرفته امروزی، دوربین های نظارتی در همه اماکن مورد استفاده قرار گرفته اند. اگر در محیطی دوربینی به چشم نمی خورد به این معنی نیست که هیچ دوربینی نصب نشده است. ممکن است شما قادر به دیدن آن نباشید.

یک ردیاب دوربین مخفی می تواند دوربین ها را پیدا کند، هر چقدر هم که خوب مخفی شده باشند. کافی است شما فقط یک دکمه را فشار دهید،  دستگاه کمی پرتو IR شلیک می کند و می توانید بازتاب هر لنز دوربین را مشاهده کنید.

تشخیص دوربین های مخفی

راه های مختلفی برای تشخیص دوربین های مخفی وجود دارد. به عنوان مثال، اپلیکیشن های موبایل نمونه ای از آن ها هستند. بهترین برنامه های رایگان و با امتیاز بالا برای اسکن شبکه ها و تشخیص دوربین برنامه Fing برای iOS و اندورید است.

همچنین برای جستجوی دقیق دوربین هایی که ممکن است از دیدها مخفی شده باشد، می توانید از اسکنر مادون قرمز یا IR استفاده کنید. همچنین می توانید از یک چراغ قوه برای ردیابی درخشش لنز دوربین در بازتاب نور استفاده کنید.

 

دوربین مداربسته کوچک چگونه کار می کند؟

یک دوربین کوچک بی سیم مانند هر دوربین فیلمبرداری دیجیتال دیگری تصاویر را ضبط می کند. به این صورت که نور از طریق لنز وارد شده و بر روی شبکه کوچکی از ردیاب های نور متمرکز می گردد. به علاوه، برخی از دوربین های مخفی بی سیم دارای یک ردیاب حرکت و یک موتور هستند که به طور خودکار باعث می شود دوربین هر حرکتی را در اتاق دنبال کند.

 

نحوه اتصال دوربین مداربسته کوچک به تلفن همراه

  • دوربین خود را روشن کنید.
  • بررسی کنید آیا تلفن شما به وای فای شما متصل است.
  • در گوشی اندروید، برنامه VR180 VR180 را باز کنید.
  • اگر قبلا این کار را نکرده اید، دوربین خود را به برنامه وصل کنید.
  • دکمه بیشتر و سپس دکمه تنظیمات را بزنید.
  • دوربینی را که می خواهید متصل شود انتخاب کنید.
  • دکمه اتصال به وای فای را بزنید.
  • شبکه وای فای خود را انتخاب کنید.
  • روی ادامه ضربه بزنید. دوربین شما اکنون به وای فای متصل است

 

زمان ضبط در دوربین مداربسته کوچک

به طور معمول، دوربین مداربسته کوچک یا جاسوسی روزانه 60 دقیقه ضبط انجام می دهد. اگر دوربین در شب مورد استفاده قرار گیرد، ممکن است بتواند 30-40 دقیقه در حال کار باشد، زیرا دید در شب مصرف برق بیشتری دارد.

 

برد دوربین مداربسته کوچک چقدر است؟

بیشتر دوربین های مخفی بی سیم از جمله دوربین های وای فای می توانند تا 300 فوت (حدود 90 متر) برد داشته باشند. اما با استفاده از فرستنده های با قدرت بالاتر، می توان مسافت های طولانی تر را نیز مورد پشتیبانی قرار داد.

 

قیمت دوربین مداربسته کوچک

اساسی ترین دوربین های دیجیتال “point and shot” هستند؛ که بین 300 تا 900 دلار هزینه دارند. دوربین های دیجیتال میان برد از 800 تا 3500 دلار (با لنز) و دوربین ها و لنزهای حرفه ای می توانند چندین برابر گران تر باشند.

 

اگر در زمینه خرید دوربین مداربسته نیاز به مشاوره رایگان دارید، می توانید با مشاورین ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *